Pontyhorgász üzlet, pontyhorgász bolt

HUF
fejlett
    fejlett

    hírek

    Különleges ajánlat

    ajánlott

    Legjobban eladott

    Eladás

    Aukciók

    Black Friday

    Ajándékötlet

    hírek

    Ajándékutalványok, Ajándékkártyák, Ajándékok

    Akkumulátorok, Elemek, Powerbankok, Töltők, Napelem panelek

    Bot Szárak, Tartók

    Dipy, Boosterek

    Elektromos motorok

    Fehérje Golyó Alap Mixek

    Filmek, Sajtó

    Golyógyártó Felszerelések

    Gumicsónakok

    Hálózsákok, Takarók, Párnák

    Halsónarok

    Horgászkocsik és Karpertaxik

    Jelölje meg a Horgásztavat

    Kapásjelzők

    Kaprázó ágyak

    Kaprázó Ruházat

    Karpás Botokhoz Tokok

    Karpás Súlyok

    Karpfogó székek

    Kész Pontyozó Előkötések

    Lebegő Wafters Golyók

    Magvak, Diófélék

    Mesterséges csalik

    Összetevők Bojli Gyártásához

    Pellet, Paszták, Csálik

    Ponty Védelme és Tárolása

    Pontyhorog

    Pontyos Merítők

    Pontyos Orsók

    Pontyos Sátrak

    Pontyozó Botok

    Pontyozó Szettek Tartozékai és Elemei

    Pontyozó Tartozékok Táskái és Huzatai

    Protein Bojlik Hookbaits

    Protein Golyók

    PVA Oldódó Anyagok

    Reklámtermékek

    Tartozék Dobozok

    Távirányítós Csónakok

    Túrázó Felszerelés

    Úszó POP-UP bojlik

    Vízalatti Kamerák

    Vödrök, Dobozok, Csali Készítő Felszerelés

    Zsinórok, Fonott zsinórok

    Csali Kosarak - Klasszikus Etető

    Csali Kosarak és Formák - Method Feeder

    Feeder Bot Huzatok

    Feeder Botok

    Feeder csalik

    Feeder csalik

    Feeder Horgász Eszközök és Tartozékok

    Feeder Horgász Zsinórtárcák

    Feeder Horgok

    Feeder ólmok

    Feeder Orsók

    Feeder Székek és Fotelek

    Feeder székek és fotelok tartozékai

    Feeder Tartozékok Táskák és Huzatok

    Feeder Zsinórok és Fonott Zsinórok

    Feederes Kiegészítők Dobozai

    Horgász Ruházat

    Horgászernyők

    Kész Feeder előkék

    Merítőbotok, Hálók, Matracok

    Szállítókocsik

    Vödrök, Dobozok, Sziták, Csali kiegészítők

    Belépés
    fejlett

    GYIK

    Gyakran ismételt kérdések és válaszok

    Alább bemutatunk néhány tucatnyi gyakori kérdést a hozzájuk tartozó válaszokkal együtt. Amennyiben ezek a kérdések és válaszok nem oldják meg minden kétséget, kérjük lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 4747 729-es számon munkanapokon 11.00 és 18.00 óra között, szombatokon 8.00-tól 13.00-ig.

     

    Kérdések a termék elérhetőségével és a megrendelés fizetési módjával kapcsolatban:

    1. Mit jelent a "Vásárlás" gomb, és mit a "Rendelés"?

    Válasz: A "vásárlás" gombbal ellátott termékek készleten vannak, míg a "rendelés" gombbal ellátott termékek "megrendelésre" érkező termékek, vagyis ilyen árut konkrét ügyfél megrendelésére szerezzük be.

    2. Mit jelent a "Van", "Elérhető", ill. a "Megrendelésre" készlet elérhetőségi állapot?

    Válasz:
    Van - a "van" állapotú termékek raktáron vannak nálunk. Azt is közöljük, hogy mennyi darab van az adott termékből a raktárunkon - ezeket a termékeket bármilyen fizetési móddal megvásárolhatja (utánvét, átutalás, részletfizetés).
    Elérhető - az "elérhető" állapotú termékeket bármennyi darabban megvásárolhatja, de a szállítási idő függ attól, hogy a termék a mi vagy egy külső raktárunkon van-e, és a megrendelt termékek mennyiségétől. Pl. ha 2 termék elérhető, és Ön 3 darabot rendel, a szállítás ideje meghosszabbodhat, vagy a rendelés két csomagra osztható, amelyek közül az elsőt azonnal feladásra kerül a megrendelés leadása után, a másodikat pedig a hiányzó darab külső raktárból történő beszerzése után. Ezen állapotú termékek bármilyen fizetési formában megvásárolhatóak (utánvét, átutalás, részletfizetés).
    Megrendelésre - a "megrendelésre" állapotú termékek konkrét ügyfél megrendelésére kerülnek beszerzésre - ezeket a termékeket csak előre fizetett formában vásárolhatja meg, 100% előleg befizetésével (részletfizetési rendszerben is megvásárolhatja ezeket a termékeket)

    3. Mennyi ideig tart a "van" készletű termékek beszerzése?

    Válasz: A "van" állapotú termékek túlnyomó többségét ugyanazon a napon vagy 24 órán belül elküldjük a megrendelés után. Azonban előfordulhatnak olyan időszakok, amikor összegyűlnek a megrendelések, ilyenkor az üzlet automatikusan tájékoztat arról, hogy a szállítás ideje meghosszabbodhat, pl. 48 órát a megrendelés után.

    4. Mennyi ideig tart az "elérhető" készlet állapotú termékek beszerzése?

    Válasz: Az "elérhető" állapotú termékek túlnyomó többségét kb. 2-5 munkanapon belül elküldjük a megrendelés után. Azonban vannak olyan termékek, amelyeknél a várakozási idő némileg hosszabb, bár 14 napnál nem kellene tovább tartania.

    5. Mennyi ideig tart a "megrendelésre" készlet állapotú termékek beszerzése?

    Válasz: A megrendelésre szánt termékek túlnyomó többségét 2-14 napon belül elküldjük. Azonban vannak olyan termékek, amelyeknél a várakozási idő hosszabb. Ha ez így van, akkor ez az információ a termék készlet állapotánál vagy a termék leírásában van feltüntetve.

    6. Miért szürke a "nincs készleten" gomb a terméknél?

    Válasz: Úgy tűnik, hogy elfogyott az a termék, amelyet általában készleten tartunk, és a rendszer megváltoztatta a készlet állapotát "nincs készleten" állapotra.

    7. Miért nem tudom a terméket a kosárba tenni?

    Válasz: Úgy tűnik, olyan terméket szeretne vásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhat a termék követésére (megadhatja az e-mail címét), és amint megérkezik a termék készlete, automatikusan értesítjük Önt.

    8. Miért nincs felsorolva az összes elérhető termék a választási listán, amelyek a leírás szerint elérhetőek?

    Válasz: Úgy tűnik, olyan termék verzióját szeretné megvásárolni, amely jelenleg nincs készleten. Feliratkozhat a termék követésére (megadhatja az e-mail címét), és amint megérkezik a termék készlete, automatikusan értesítjük Önt.

    9. Biztos vagyok abban, hogy a megrendelt termék készleten van?

    Válasz: A "van" állapotú termékek 99%-ban készleten vannak. Az 1%-ot a raktári hibákra és azokra a helyzetekre tartjuk fenn, amikor a termék megsérül, és nem vagyunk képesek értékes terméket küldeni. Ha ilyen helyzet fordul elő, kapcsolatba lépünk az ügyféllel, hogy megegyezzünk a további teendőkről.

    10. Regisztrálnom kell/fiókot hoznom kell létre ahhoz, hogy vásárolhassak?

    Válasz: Nem. Nem szükséges regisztrálni ahhoz, hogy megrendelést adjon le a boltunkban. Azonban a fiók létrehozása kézzelfogható előnyöket kínál - minden vásárló, aki vásárol, részt vesz a hűségprogramunkban, a Carp-Coins programban (pontokat gyűjt, amelyeket jutalmakra válthat - lásd a promóció szabályzatát), és a vásárlási előzmények révén építi ki ügyfélstátuszát, amely lehetővé teszi a vásárlásra vonatkozó kedvezmények, ingyenes kiszállítás vagy akár az árak alkudozásának megszerzését! A bejelentkezett ügyfeleknek nem kell újra megadniuk a címadataikat a következő rendeléseknél, folyamatosan nyomon követhetik a rendelésük státuszát, valamint hozzáférnek korábbi megrendeléseik történetéhez is.

    11. Van minimális rendelési összeg?

    Válasz: Nincs szükség minimális rendelési összegre.

    12. Fizethetek hitelkártyával az internetes vásárlásaimért?

    Válasz: Igen. Jelenleg a Visa és Maestro kártyás fizetéseket a PayU rendszeren keresztül kezeljük.

    13. Fizethetek a vásárlásért átutalással vagy a futárnak a kézbesítéskor, hogy ne kelljen készpénzt készítenem a futárnak?

    Válasz: Igen. Mindkét fizetési forma lehetséges. A vásárlási fizetési módot a kosár 2. lépésében lehet kiválasztani.

    14. Lehet részletre vásárolni?

    Válasz: Igen. A részletre történő értékesítés lehetséges 150 zł-tól, és a Raty Santander rendszer által kezelt. A tranzakciókat a santander consumer bank kezeli. Az eljárás teljesen online végezhető el, az áruhitel-kérelem kitöltésétől a hitelkérelemről szóló döntésig kb. 15 percig! A részletfizetési rendszer részletesen le van írva a Hogyan vásároljunk részletre részben?

    15. Nem tudom, helyesen történt-e az átutalás vagy a PayU fizetés. Mit tegyek?

    Válasz: Kérjük, várjon egy kicsit, és ellenőrizze, hogy az átutalásos fizetés esetében a számlán jóvá lett-e írva a tranzakció. Ha nem, kérjük lépjen kapcsolatba a bolt ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon, és írja le a helyzetet. Közösen megállapítjuk az Ön számára is elfogadható teendőket.

    16. Nem tudom, mi történik a megrendelésemmel. Mit tegyek?

    Válasz: Az összes megrendelés négy státuszon megy keresztül: "új megrendelés", "megrendelés megerősítve", "megrendelés folyamatban" és "megrendelés teljesítve". Minden státuszváltozásról és a megrendelés aktuális előrehaladásáról az ügyfél automatikusan értesítést kap az e-mailben. Ha ez nem elég a kérdés kielégítésére, kérjük lépjen kapcsolatba a bolt ügyfélszolgálatával e-mailben a sklep@rockworld.pl címen vagy telefonon a 883 474 729-es számon a bolt munkaidejében. Megvizsgáljuk és megmagyarázzuk, mi történik a megrendeléssel.

    17. Kérhetek számlát a rendelt áruról?

    Válasz: Igen. Kérjük, ezt az opciót jelölje be a megrendelés 2. lépésében (standard módon "blokkot" állítunk ki).

     

    Kérdések a megrendelt áru kiszállításával kapcsolatban: 

    18. Mennyibe kerül a megrendelt áru szállítása?

    Válasz: A szállítási költség a vásárolt áru súlyától, a fizetési módtól és a választott szállítótól függ. A bolt a kosárban maga határozza meg a megfelelő költségeket. A szállítási költségeket a Ceny dostaw towaru oldalon is ellenőrizheti.

    19. Milyen összegtől ingyenes a szállítás?

    Válasz: Jelenleg minden 300 zł feletti megrendelést a mi költségünkre szállítunk. Ez azonban csak a belföldi tranzakciókra és a belföldi szállításokra vonatkozik.

    20. Milyen gyorsan / Mikor lesz elküldve a megrendelésem?

    Válasz: A többségében az utánvétes megrendeléseket, amelyeket 10:00 óráig adnak le, ugyanazon a munkanapon feladjuk. Ha előre utalással történő fizetést választott, a csomagot a bolt számlájára érke

    hírek » Eladás » Különleges ajánlat
    Iratkozzon fel a hírlevélre, és naprakész legyen a legjobb ajánlatokkal!
    Kapcsolati adatok

    Üzleti bolt:
    Mikołaja utca 9A,
    47-400 Racibórz
    telefonszám: +48 883 474 729

    Lengyelország

    info@rockworld-carpshop.humutasd, hogyan juthatok el a google térképen

    Webáruház:
    info@rockworld-carpshop.hu www.rockworld-carpshop.hu

    PLN Bankszámla: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

    EURÓ Bankszámla: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

    GBP Bankszámla: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

    USD Bankszámla: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

    CZK Bankszámla: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

    HUF Bankszámla: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

    RON Bankszámla: PL52 1090 1766 0000 0001 5822 1550 (BIC: WBKPPLPP)

    Copyright © ROCKWORLD - Minden jog fenntartva.
    Fényképek és szövegek írásos hozzájárulás nélküli felhasználása tilos.

    © Rockworld 2004 - 2024

    A ROCKWORLD törődik a te privát szféráddal!

    Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítenek biztonságos és kényelmes feltételeket biztosítani Önnek weboldalunk látogatása során. A cookie-k segítségével megérthetjük az Ön igényeit, és a hirdetéseink tartalmát az Ön érdeklődési köréhez igazíthatjuk.

    Elfogadhatja az összes cookie-t, de ez nem kötelező a weboldal használatához. Testre szabhatja a hozzájárulásokat az Ön igényeinek megfelelően - a döntés az Öné. Bármikor megváltoztathatja döntését, és módosíthatja a választását.

    Részletes információkat a cookie-król megtalálja a Adatvédelmi Szabályzatunkban.

    » Felhasználói adatvédelem
    Weboldalunk cookie-kat használ, így biztonságos és kényelmes feltételeket biztosíthatunk látogatásod során oldalunkon. Ezek segítenek nekünk megérteni az igényeidet is, beleértve a reklámok tartalmának igazítását az érdeklődési körödhöz. További információk
    » Technikai sütik
    Ezek nélkül nem működik rendesen az oldalunk. A technikai sütik elengedhetetlenek, hogy weboldalunk megfelelően működjön. Ezek biztosítják a biztonságodat, a munkamenet fenntartását és az oldal megfelelő megjelenítését.
    » Analitikai sütik
    Ezek segítenek a weboldal személyre szabásában, hogy igényeinek megfeleljen! Az analitikai sütik segítenek megérteni, hogy viselkedsz weboldalunkon, beleértve a preferenciáid, egyéni beállításaid és választásaid megjegyzését. Ezen alapulva tudjuk, hogyan javíthatjuk a weboldalunkat és hogyan bővíthetjük ajánlatunkat.
    » Marketing sütik
    Ezeknek köszönhetően személyre szabott hirdetéseket kapsz! A marketing sütiket azért használjuk, hogy a számodra releváns termékhirdetéseket válasszunk ki és jelenítsünk meg. Ezeket a hirdetéseket mind az oldalunkon, mind Partnereink oldalain jelenítjük meg, a weboldalunkon végzett tevékenységeid alapján.
    Helló!
    Feltehet nekünk kérdést, csak kattintson a "Csevegés indítása" gombra. Ne feledje, hogy a beszélgetés tartalma mentésre kerül!

    Mielőtt elkezdi, kérjük, adja meg adatait: